Saturday, November 7, 2009

clown in our life.

hey hey.

nak sangat attention ke? nah! aku bagi kau atention kat sini.


My dear attention-seeker and clown..

perlu ke nak save your num dalam ameer's phone as 'yayang'? perlu ke? yayang is only for me. not for you. x payah nak jadi aku. kan dah ckp, I'M A GIRL YOU WILL NEVER BE. haihhh memang bengap sangat ke? my bf suruh save your num, just save je la.. x payah nak tergedik2 save 'yayang' pulak. (nampak sgt kau x penting, ameer x ingat num kau. haha) kelakar.. kelakar..

*gelak kecil*

apa yang cuba kau nak buat hah? nak buat aku gaduh dengan dia? konon2 nampak ameer ada gf lain la? ada scandal dgn kau? haha.. bodohnya kau bila kantoi tu num kau. opps sorry.. x baik cakap bodoh. ckp kurang bijak la eh? kau ni buat ameer gelak besar tau tak? pandai kau buat lawak. SO FUNNY.. nak tanya.. kau ni memang clown eh? sumpah kau ni kelakar. *gelak lagi*

kadang2 aku rasa nak bagi jela ameer kat kau. kesian sangat la kat kau nak buat macam2 tapi x berjaya. gigih! malangnya, ameer bukan barang yang nak aku pass sana sini. dia pun tak nak kat kau. and kau x layak pun dapat dia. he's MINE! only MINE.

tak pe lah.. aku anggap ko ni clown je la. bak kata mama ameer "you are lucky to have these people in your life. to make ur life interesting,exciting, not dull. put drama in your life. just layan kan je." hehe baik mama! :D

nasib baik tau ada org to calm me down. to support me and ameer no matter what. and im thankful for that. :))

oh yea! nak pesan ni. sila tengok dalam seluar kau, kalau kau lupa jantina kau. boleh kahwin dgn ameer ke? haha! bye!

F to the U to the C to the K.
opps sorry. termarah pulak. marah sekejap je. promise. :P

No comments: